Facebook reklama

Facebook reklama je skvělý způsob jak získat nové zákazníky pro Vaši firmu.

Funguje především na propojení komunikace obrazem s přidaným textem. Tyto reklamy se zaměřují na cílové skupiny, které lze vytvořit podle informací, které o sobě uživatelé dávají na tuto sociální síť, ale také podle toho jak se chovají, jaké stránky navštěvují atd. Tyto uživatele můžeme oslovit na základě demografických, geografických a sociologických údajů, zálib, osobních preferencí až např. po uživatelské chování.
Díky přesnému cílení PPC reklamy šetří naproti standardním reklamám, jako je tisk, rádio či televize, obrovské finanční prostředky. Stejně jako u ostatních PPC systémů platíte pouze za klik na Vaši reklamu, tedy jasný zájem uživatele.

Možnosti Facebook reklamy

  • Cílení podle definované cílové skupiny – lokalita, věk, pohlaví, jazyk, zájmy, uživatelské chování při hledání, kategorie na Facebooku, Spojení s dalšími FB stránkami atd.
  • Cílení pomocí remarketingu – umístíme na Vaši webovou stránku remarketingový pixel, díky kterému se budou reklamy na Facebooku zobrazovat uživatelům, kteří v minulosti navštívili Vaši stránku.
    Příklad: Uživatel navštívil Váš web a následně šel na Facebook – zde se mu objeví sponzorované doporučení, aby dal „to se mi líbí“ i Vaší Facebookové stránce – je proto daleko větší pravděpodobnost, že tuto akci provede, protože již v minulosti o Vaši firmu/značku projevil zájem.
  • Cílení reklamy podle mailing listu – cílovou skupinu jde také vygenerovat nahrání Vaší emailové databáze do Facebooku, ten tuto databázi spáruje s účty, které jsou zaregistrovány na Facebooku a získáváme tím (i když stále anonymní) velice specifickou a přesnou cílovou skupinu.
  • Cílení Look-like – vygenerujeme pro Vás novou cílovou skupinu, která je nejblíže Vašim stávajícím fanouškům, skupině vytvořené podle mailingu či skupině vytvořené remarketingem – nově vygenerovaná skupina je podle společných znaků, chování atd. jako celku, čímž vzniká ideální cílová skupina.

Cíl reklam

Cílem reklamy na Facebooku může být nepřeberné množství. Zmiňujeme tedy nejčastější z nich.

Propagace Facebookové stránky – získávání nových „like“ Vaší stránky – tedy nových fanoušků, kterým se budou zobrazovat Vaše posty

Propagace událostí na Facebooku – získávání nových „zúčastním se a zajímá mě“ u Vašich Eventů a obecné šíření povědomí o Vámi plánované akci

Reklama směřující na web – je obdobou obsahové sítě Google a Seznam – směřuje mimo Facebook přímo na Vaše webové stránky

Reklama na applikaci – zaměřena na stáhnutí Vaší aplikace

Co pro Vás uděláme:

  • Po konzultaci s Vámi pro Vás navrhneme a zrealizujeme Facebookovou PPC reklamní kampaň zaměřenou na Vašeho ideálního potenciálního zákazníka.
  • Tuto reklamní kampaň budeme po celou dobu jejího fungování spravovat a upravovat k dosažení nejvyššího efektu za nejnižší náklady.
  • Facebook reklama může být zaměřena na získání nových fanoušků Vaší Facebookové stránky, ale také například přivést nové zákazníky na Váš web nebo eshop.
  • Nabízíme nasazení Facebookového remarketingu – tedy cílení reklamy přímo na uživatele, kteří již navštívili Vaše stránky.
  • Skupinu uživatelů Facebooku, na které můžeme cílit reklamu lze také vytvořit podle Vaší e-mailové databáze, kterou spárujeme s účty na Facebooku. .
  • Na základě společných znaků Vašich stávajících fanoušků či uživatelů nalezených podle emailové databáze či remarketingu vytvoříme a zacílíme další podobné skupiny se stejným chováním a zájmy – tedy ideální cílovou skupinu.
  • Na konci sjednaného období pro Vás připravíme report nákladů, dosažených výsledků a dalších dohodnutých měřených ukazatelů – například nejsilnějších cílových skupin, které na Vaši Facebook PPC reklamu reagovaly nebo počet přímých nákupů na Vašem eshopu z Facebooku.

 

Napište nám